Fotografski kutak: slike s penjanja.

na slici: Tomislav Jakopec
gdje: Maltatall, Strannerbach WI3
foto: Marko Vuković, 01/2010

Učitaj iduću fotografiju ...
AO HPD Željezničar
Povijest odsjeka
Alpinistička škola
Alpinistički i sportski smjerovi u Hrvatskoj
Knjižnica odsjeka
Ekspedicije, putovanja, izleti
Novosti
Arhiva novosti

Arhiva iz vremena prije nastanka ovih stranica

Linkovi

Novosti
Paklenica - Klin free
Sedmi izlet LJAŠ 2023: 6.-7.5. - Klek
Šesti izlet LJAŠ 2023: 29.-30.04. - Tulove Grede
Peti izlet LJAŠ 2023: 22.-23.04. - Dabarski kukovi
Četvrti izlet LJAŠ 2023: 16.04. - Vela Draga

Upozorenje

Penjanje je, po svojoj prirodi, potencijalno opasna aktivnost. Suština penjačkog iskustva jest u donošenju odluka: koje osiguranje upotrijebiti, koje smjerove penjati, kojoj informaciji vjerovati. više


RSS Feed

RSS je tehnologija koja omogućuje jednostavan način za automatsko preuzimanje informacija sa web stranica koje vam se sviđaju. više


Kontakt

AO HPD Željezničar
Trnjanska cesta 5b/I
HR-10000 Zagreb
[email protected]

Deutsche-Kroatishe Freundschaft

From: "Neven Petrovic" - [email protected]
Date: Thu, 8 Sep 2005 12:10:03 +0200

Ne radi se o novoj postavi znanog benda, nego o tome da sam protekli vikend na Klek poveo jednog Nijemca koji se javio na "Željezničarov" mejl i izrazio želju da ide penjati negdje u okolici Zagreba. Ostali su ga ili ignorirali ili slali u "Iglu"; kao tamo će se već netko pobrinuti za njega. Niste to trebali činiti jer biste u protivnom zaradili barem večeru, te poziv da se džabe (ako vas put jednom nanese onamo) smjestite u Tokiju gdje se dotični nalazi na privremenom radu. A usput bi i dosta čuli o tome kako je to doista biti "izgubljen u prijevodu", te kako su Japanke (ne mislim na one gadne natikače) veoma prijemčive za strance.

Put do Ogulina imao je već uobičajenu formu: vlak, Nadin doček, kafa. Jedino iznenađenje (i to neugodno) uslijedilo je nakon Puškarića gdje smo naletjeli na zatvorenu cestu, radi nekakve vražje automobilske utrke. Pustili su nas tek poslije poduže probne vožnje, pa smo na Klek došli u 14h. Zato više baš i nije bilo previše izgleda da odradimo dva smjera kako smo planirali. Brzo smo se spremili i odjurili do "Vrijeskove". Tamo se ispostavilo da Gero (tako se čovjek zove) baš i nije skroz doma s tehnikom: nesigurno je osiguravao, petljao s navezivanjem, zbunjivala su ga dva užeta kojima smo manevrirali ... Ipak, penjanje je išlo fino i brzo. Mislim da smo svi bez nekog većeg napora "oslobodili" smjer. Na kraju smo još otišli na vrh, malo ćaskali s raznim simpatičnim putnicima-namjernicima, te otpremili Gera na vlak za Zagreb.

Ostatak tima je nakon toga odjurio do Baških oštarija i tamo prespavao. Ujutro smo produžili do Dabrova gdje smo kanili pronaći jake željezničarske snage koje su trebale već biti tamo. Ali im nije bilo ni traga. Umjesto njih nabasali smo na navezu otac i sin (a gdje je duh sveti?) Škalec, s kojom smo udružili snage. I to je bila sasvim lijepa i ugodna suradnja. Prvo smo ispenjali "Bibl & Bubl" (opet precijenjen Pezzolatov uradak) nakon kojeg je trebao ići "Tempo vulcan". No, taj je plan osujetila jaka bura koja je kretanje po svemu što je i malo okrenuto prema sjeveru činila prilično neugodnim. Zato radije odosmo u "Vamos a la plaja" koji nam se činio zaklonjenijim, a mnogi su ga i hvalili. Ovo prvo je bilo točno, dok drugo i nije sasvim. Jako su lijepe samo prve dvije dužine, dok ostatak i nije nešto impresivan. Ali cjelina svakako vrijedi truda.

Neven

Vrijeskova.JPG
Vrijeskova.JPG

Vrijeskova-Gero.JPG
Vrijeskova-Gero.JPG

Bibl&Bubl.JPG
Bibl&Bubl.JPG



created by: zeljeznicar @ 2005-09-08 12:26:01 / updated by: neven @ 2005-09-08 20:52:14